vangilstjenaarzweden.reismee.nl

Op naar Zweden


Voor al mijn mee lezers die graag mijn verhalen volgen,

Dit jaar gaan we een nieuw avontuur tegemoet. Deze keer gaat onze reis naar het noorden van Europa. Nog nooit zijn we deze kant op geweest, want meestal rijden wij met ons huis op wielen naar het zuiden van Europa.

Omdat deze reis voor ons ook nieuw is, wordt het een avontuur waarin ik hoop weer mooie verhalen te kunnen vertellen. Vandaar dat ik mijn reisblog een nieuwe look geef en ik iedereen mee wil nemen op onze reis door Duitsland, Denenmarken en Zweden. Ik hoop weer te gaan genieten van de natuur, en de steden die wij gaan zien.

Deze keer reizen wij zonder Dion, maar Nikita gaat nog met ons mee. Samen met haar grote vriendin Andrea zal zij ons vergezellen naar Zweden. Dion zal thuis op poezenbende gaan passen.

Het blog is er voor ons, zodat we weer een mooi naslag werk hebben na onze reis, maar natuurlijk is het voor ieder die het leuk vindt om met ons mee te reizen via ons blog.

Op naar het genieten, nog een weekje en dan gaat het nieuwe avontuur beginnen.

Groetjes,

Miranda, Ron, Nikita en Andrea.


Reacties

Reacties

Carla

Heel veel plezier samen ik ga jullie volgen Xxx

Caroline

Ik kijk al uit naar je verhalen

Angélika

Ik reis graag met jullie mee

Annemieke

Heel veel plezier op deze vakantie gewenst. En natuurlijk volg ik het graag mee

Lenie vermeer

Veel vakantie plezier en een mooie reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!